Reklama w InternecieInternet jest niezwykle dynamicznym medium, które całkowicie różni się od wszelkich pozostałych, tradycyjnych form masowego przekazu. Najważniejszą cechą, która odróżnia promocję w globalnej sieci od reklamy w telewizji, gazecie, radiu i billboardzie jest stosunek jej ceny do zasięgu oddziaływania.

Wyobraźmy sobie, że prowadząc swój biznes chcielibyśmy dotrzeć z reklamą do ogólnokrajowego odbiorcy. Tradycyjne media oczywiście pozwalają na to, jednak koszt emisji spotu w TV to kilkadziesiąt – kilkaset tysięcy złotych, w radiu i gazetach stawki są nie wiele mniejsze. Do tego często nie mamy żadnej kontroli nad tym czy nasza reklama trafia do właściwego odbiorcy – tzw. „targetu”, czyli grupy która może być zainteresowana naszym produktem czy usługą.

Internet jako remedium

Po pierwsze – cena wirtualnej reklamy jest nieporównywalnie wręcz niższa niż tradycyjna. Dosłownie paręset złotych często wystarczy, aby dotrzeć do setek tysięcy potencjalnych klientów, tak w naszym regionie jak i w całym kraju.

Po drugie – dzięki interaktywności Internetu znacznie łatwiej kontrolować grupę docelową reklamy. Jako firma działająca w branży SEO maksymalnie wykorzystujemy możliwość swobodnego kierowania reklamy do właściwych osób. Dzięki pozycjonowaniu na starannie dobrane w oparciu o obiektywne dane słowa kluczowe, nasza reklama dociera do wyselekcjonowanej grupy osób, która de facto sama szuka naszego towaru czy usługi.

Jak zacząć?

Rozpoczynając promocję w sieci niezbędne jest spełnianie dwóch warunków. Po pierwsze konieczne jest posiadanie własnej strony internetowej, która stanie się naszą cyfrową wizytówką lub wręcz wirtualnym miejscem handlu. Drugi warunek to zlecenie reklamy odpowiednim specjalistom, którzy w sposób profesjonalny wykorzystają powierzone im zasoby. Zapraszamy do kontaktu z naszą firmą SolidSEO – z przyjemnością doradzimy Państwu jak efektywnie wykorzystać potencjał Internetu.